Úvod / Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho, ktorým je spoločnosť Bujónka s.r.o. v Kyjově, Za Humny 3302/20, PSČ 697 01, IČ:11692065, DIČ:CZ11692065, zapísaná na Krajskom súde v Brne oddiel C, vložka 124323 a kupujúceho ( zákazník, spotrebiteľ).

Bankové spojenie:
FIO €
IBAN: CZ4420100000002702545397

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.) A zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.). Výňatky z týchto zákonov nájdete pod touto časťou obchodných podmienok.

1. Definície pojmov

Spotrebiteľská zmluva - zmluva kúpna, zmluva o dielo, prípadne iná zmluva, upravená v časti ôsmej občianskeho zákonníka, pokiaľ zmluvnými stranami sú na jednej strane spotrebiteľ a na druhej strane dodávateľ resp. predávajúci.

Dodávateľ / predávajúci - je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to fyzická alebo právnická osoba, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných fyzických alebo právnických osôb dodáva kupujúcemu výrobky alebo poskytuje služby.

Spotrebiteľ / kupujúci - je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to fyzická alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo užíva služby za iným účelom ako pre podnikanie s týmito výrobkami alebo službami.

Kúpna zmluva - objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúcemu s týmto jeho návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

2. Objednávka tovaru

Bežne dodávené tovar sa skladá zo zoznamu tovaru, ktorý je uvedený na stránkach www.balicekzdravi.cz . Predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť všetkých položiek tovaru. O dostupnosti konkrétneho tovaru je kupujúci vždy informovaný na základe konkrétneho dopytu.
K vlastnej objednávke zákazník pristúpi výberom tovaru, riadne vyplní objednávkový formulár a objednávku potvrdením odošle. Odoslaná objednávka tovaru je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy. Objednávka ďalej tiež slúži k rezervácii daného tovaru.
Objednávku je možné tiež prostredníctvom elektronickej pošty na adresu info@balicekzdravi.cz alebo prostredníctvom telefonátu na zákaznícku linku (+420) 702 001 505. Telefonická objednávka je zákazníkovi potvrdená na uvedenú adresu prostredníctvom elektronickej pošty.

Cena tovaru je uvedená pri jednotlivých položiek tovaru a je cenou konečnou. Čo znamená, že sú v nej zahrnuté všetky poplatky a zákonné pre daň. Samostatnou položkou objednávky je cena za dopravu, ktorá je uvedená v záložke doprava. Pred odoslaním úplnej objednávky je stanovená celková cena za tovar vrátane súvisiacich poplatkov, a zákazník si ju môže prekontrolovať a potvrdením objednávky je vyzvaný k jej odsúhlaseniu. Cena tovaru je vždy platná v čase uskutočnenia danej objednávky.

potvrdenie objednávky
Po odoslaní objednávky Vám do piatich minút príde na emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii, automatické potvrdenie objednávky. Tento email obsahuje dodaciu adresu zákazníka, zoznam objednaného tovaru, cenu tovaru, cenu dopravy, spôsob dopravy, spôsob platby a číslo objednávky. Pokiaľ Vám tento email nepríde, prosím kontaktujte nás na info@balicekzdravi.cz .

zrušenie objednávky
Zákazník aj dodávateľ môžu bez udania dôvodu zrušiť objednávku zákazníka až do potvrdenia objednávky dodávateľom. Pokiaľ zruší objednávku dodávateľ, spravidla uvedie dôvod, prečo nie je možné objednávku potvrdiť. Zrušenie objednávky po okamihu uzavretia kúpnej zmluvy je možné len po predchádzajúcej dohode dodávateľa a zákazníka, a za podmienok, ktoré si vzájomne dohodnú.

3. Zasielanie tovaru

Zasielanie tovaru, ktoré sa uskutočňuje poštou alebo zásielkovou službou, sa k vlastnému uzatvoreniu kúpnej zmluvy vyžaduje záväzné potvrdenie objednávky dodávateľom.
Záväzným potvrdením sa nerozumie automaticky zasielané elektronické potvrdenie o prijatí objednávky. Zásielka s tovarom obsahuje vždy daňový doklad. Zásielka tiež obsahuje návod na použitie daného tovaru v prípade, že to jeho povaha alebo právne predpisy vyžadujú.

Dodacia lehota
U objednaného tovaru bude jeho odoslanie urobené v čo najkratšej možnej dobe poštou alebo iným prepravcom na základe dostupnosti a technických možností dodávateľa. Zvyčajne však do 1-5 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky. Dodacia lehota bude primerane k okolnostiam predĺžená, ak je oneskorenie spôsobené vyššou mocou alebo okolnosťami nezavinenými predávajúcim. V prípade predĺženia tejto doby je zákazník včas informovaný. Tovar sa považuje za dodaný doručením na uvedenú adresu, ktorú zákazník potvrdil v objednávke.

spôsob dopravy
Dopravu na zákazníkom uvedenú adresu zabezpečujú externí dodávatelia, a to v rámci celej Slovenskej republiky. Vlastné prepravné náklady sú rozdielne podľa zvoleného spôsobu dopravy. Konkrétny spôsob dopravy tovaru si volí každý zákazník sám, podľa aktuálnych cien, ktoré sú uvedené na stránkach www.balicekzdravi.cz . Spôsoby dopravy a prepravné podmienky tovar nájdete v záložke doprava.

Spôsob uhradenia ceny tovaru
Spôsob úhrady za objednaný tovar si určí zákazník v rámci objednávkového formulára. Je mu k dispozícii niekoľko možností platby za tovar. Tovar je možné v plnej výške uhradiť dobierkou v mieste odovzdania tovaru prostredníctvom zmluvnej zásielkovej služby, platbou formou spotrebiteľského úveru alebo poukázaním kúpnej ceny na účet dodávateľa pod príslušným variabilným symbolom, ktorý platbu identifikuje. Platbu je tiež možné uskutočniť zloženkou.

prevzatie tovaru
Veľmi odporúčame prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí od dopravcu. Ak javí dodávka mechanické či fyzikálne poškodenie obalu dodávaného tovaru, odporúčame spísať za prítomnosti dopravcu záznam o poškodení zásielky. Tento fakt veľmi uľahčuje prípadnú reklamáciu. Podpísaním prepravného listu dopravcovi prejavuje zákazník súhlas s prevzatím tovaru a ďalej potvrdzuje, že dorazilo mechanicky či fyzicky nepoškodený. Pri možno čo najviac starostlivej kontrole kontrolujte obal pred samotným podpisom. Prepravca Vám to musí umožniť. Podmienky prevzatia tovaru vrátane zodpovednostných vzťahov sa líšia v závislosti od zvoleného spôsobu dopravy, ktoré nájdete v záložke doprava.

4. Osobný odber

Tovar je zákazníkovi v prevádzke (Za Humny 3302/20, Kyjov 69701) dodávateľa rezervovaný od výzvy k odberu tovaru po dobu najviac 14 pracovných dní. Zákazník má právo si tovar pred uzatvorením kúpnej zmluvy prezrieť. V prípade osobného odberu tovaru sa kúpna zmluva považuje za uzavretú až v čase zaplatenia kúpnej ceny a prevzatím tovaru zákazníkom.

5. Záručné podmienky a reklamácie

Záručná doba
Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru zákazníkom. Trvanie záručnej doby je uvedená pri každom tovare v jeho popise. Pokiaľ k danému tovaru existuje záručný list, potom je potvrdený v deň predaja tovaru. V prípade, že záručný list neexistuje, slúži ako záručný list daňový doklad. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho častí) spôsobené používaním. Kratšia životnosť výrobku v takom prípade nemožno považovať za vadu a nemožno ju ani ako takú reklamovať.

Zákazníkom, ktorí tovar používajú pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nie je záručná doba stanovená občianskym zákonníkom. V tomto prípade záručnú dobu stanovuje konkrétny dovozca tovaru do SR. Záručná doba uvedená na našich stránkach je určená iba pre spotrebiteľov, nie pre podnikateľov, ktorí tovar kupujú v rámci svojej podnikateľskej činnosti.

reklamácia
V prípade, že zákazník objavil na zakúpenom tovare v priebehu záručnej doby vadu, ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným používaním, ale vadou samotného výrobku, má v záručnej dobe právo na reklamáciu tovaru.

postup reklamácie
V prípade, že chce zákazník reklamovať tovar, ktorý bol zakúpený v internetovom obchode www.balicekzdravi.cz má možnosť tak urobiť prostredníctvom prostriedkov elektronickej komunikácie na adrese info@balicekzdravi.cz

Pri reklamácii musí zákazník uviesť číslo daňového dokladu, konkrétny typ výrobku, jeho výrobné číslo a popis chyby. Zákazník je potom informaván o ďalšom postupe reklamácie daného tovaru. V prípade zaslania reklamovaného tovaru je vhodné zasielať výrobky v originálnom obale alebo vyhovujúcom prepravnom obale, pretože dodávateľ neručí za prípadné mechanické poškodenie pred prijatím tovaru.

vybavenie reklamácie
Dodávateľ či servisné stredisko posúdi oprávnenosť reklamácie chyby na tovare a po posúdení vyrozumie zákazníka telefonicky či emailom o spôsobe vybavenia reklamácie. Po vybavení reklamácie bude zákazník vyzvaný k vyzdvihnutiu reklamovaného tovaru nie je dohodnuté inak. Lehota na vybavenie reklamácie je podľa zákona č. 634/1992 Zb. tridsaťdňovej.

V prípade oprávnenej reklamácie má zákazník právo na náhradu poštovného v nutnej výške (nebude sa jednať napr. O závadu spôsobenú chybnou obsluhou, mechanickým poškodením a pod.). Možno preplatiť iba náklady v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru.

6. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Zákazník je oprávnený od zmluvy odstúpiť v prípade, že dodávateľ nesplní dohodnuté podmienky dodania.

Zákazník, ktorý nekupuje tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, má ďalej v súlade s § 53, ods. 7 a § 54 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Dodávateľ je následne povinný vrátiť zákazníkovi zaplatené finančné čiastky najneskôr do 30 dní od odstúpenia. Finančná čiastka bude vrátená na bankový účet zákazníka na základe vzájomnej dohody. Zákazníkovi v tomto prípade náleží celá kúpna cena tovaru vrátane dopravného.

Balicekzdravi.cz ponúka svojim zákazníkom vrátenie nepoužitého tovaru aj po tejto lehote, a to až do 30 dní. Ak nebudete s vybraným tovarom spokojní môžete ho vrátiť. Tovar môže zákazník vrátiť za predpokladu, že bude vrátený v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a spĺňať nasledujúce podmienky: v prípade hermeticky uzavretých obalov akými sú napr. Zatavená fólie, nalisovaný ochranný alobal atp. nesmie byť tento poškodený a tovar musí byť ďalej bez známok použitia, opotrebenia či poškodenia. Kovové obaly nesmie byť nijako pretlačené či inak mechanicky poškodené. V opačnom prípade nebude vykonané finančné vyrovnanie. Obchod Balicekzdravi.cz si vyhradzuje právo neprevziať balíky zaslaný späť dodávateľovi formou dobierky, alebo iným spôsobom, ktorým by dodávateľovi spôsobil finančné výdavky bez predchádzajúceho prerokovania záležitosti.
Predávajúci má právo na odstúpenie od zmluvy do okamihu odoslania tovaru, a to len v prípade nedostupnosti tovaru alebo výraznej zmeny ceny tovaru. Pred odstúpením je dodávateľ vždy povinný spojiť sa so zákazníkom a oznámiť mu túto skutočnosť a dohodnúť sa o ďalšom postupe.
V prípade odstúpenia od zmluvy vráti alebo nahradí dodávateľ zákazníkovi a zákazník dodávateľovi všetky uskutočnené plnenie.

Zákazník môže od zmluvy odstúpiť prostredníctvom prostriedkov elektronickej komunikácie na adrese info@balicekzdravi.cz . Pri odstúpení by mal uviesť číslo objednávky, variabilný symbol a dátum nákupu a predložiť originál alebo kópiu dokladu o kúpe tovaru. Zásielky, z ktorých nie je zrejmé, prečo k nám boli zaslané, budú vrátené odosielateľovi.

V prípade vrátenia tovaru dodávateľovi v inom ako neporušenom stave, je zákazník povinný nahradiť náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare. Úhrada týchto nákladov a škody sa uskutočňuje tým, že kúpna cena, ktorá je dodávateľom v prípade odstúpenia vrátená, je o tieto náklady a škodu zodpovedajúcim spôsobom znížená.

Odstúpenie od zmluvy zo strany dodávateľa / predávajúceho:

Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy uzatvorenej so zákazníkom v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru, resp. nie je možné dodať predávajúcemu tovar od dodávateľa predávajúceho za pôvodne udávanú cenu, ďalej tiež v prípade zjavnej chyby v cene tovaru (tj. ceny zjavne iné ako je cena pre tento typ / druh tovaru obvyklá).

Za zjavnú chybu v cene tovaru je považované napríklad mylné uvedenie prvých troch číslic na miesto štyroch; o jednu cifru nižšia cena (napr. pri udávaní ceny "vypadne" jedna číslica); zjavne nízka cena tovaru (napr. o 50% nižšia cena, než je pre tento druh a typ tovaru obvyklé, bez toho, aby u tovaru bolo uvedené, že sa jedná o výpredaj či o inú zľavovú akciu); a iné zrejmé chyby v písaní, zjavné chyby v popise tovaru, obrázku atď., alebo v prípade zjavne mylné chyby v informácii podanej operátorom zákazníckeho centra.

V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe.

7 .DARČEKOVÝ POUKAZ

7.1 Objednávka a uzavretie zmluvy

Potvrdením a odoslaním objednávky Zákazník súhlasí s podmienkami Poskytovateľa uvedenými pri ponuke na portáli balicekzdravi.cz / balicekzdravia.sk
Prevádzkovateľ vystaví Zákazníkovi darčekový poukaz podľa Zákazníkovej objednávky a zašle v elektronickej podobe vo formáte PDF na e-mailovú adresu Zákazníka alebo prepravnou solečnosťou na adresu, ktorú zákazník uviedol v objednávkovom formulári, a to po zaplatení plnej čiastky za darčekový poukaz vrátane úhrady všetkých prípadných ďalších poplatkov . 

7.2. Spôsob dodania darčekového poukazu

Pri zvolenom spôsobe dodania darčekového poukazu na e-mail zákazníka vo forme PDF, je doba dodania do 2 pracovných dní po riadnom uhradení objednávky. Darčekový poukaz vo zvolenej vytlačenej podobe v darčekovej obálke je možné zaslať na adresu, uvedenú v objednávke zákazníka, označenú ako dodaciu.

7.3. Reklamácia a odstúpenie od zmluvy

viď. štandardné obchodné podmienky

7.4. Predĺženie platnosti kupónu.

Po dohode je možné požiadať o predĺženie kupónu. Predĺženie kupónu je spoplatnené čiastkou 50 kč. Poskytovateľ nie je povinný predĺženiu vyhovieť. O predĺženie kupónu je potrebné požiadať písomne ​​(e-mailom) a to najneskôr deň pred uplynutím doby platnosti kupónu. Pokiaľ zákazník nevyčerpá kupón ani v predĺženom období kupón prepadá. Predĺženie je najdlhšie o dva mesiace od pôvodnej platnosti. Opakované predĺženie nie je možné. Pokiaľ klient nevyčerpá kupón v predĺženej dobe zaniká nárok na vrátenie poplatku za predĺženie.

8.Ochrana osobných údajov

Informácie o zákazníkoch sú uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom o ochrane osobných údajov č. 101/2000 Zb. v znení neskorších dodatkov a predpisov. Zákazník uzavretím zmluvy súhlasí so spracovaním a zhromažďovaním svojich osobných údajov v databáze predávajúceho po úspešnom splnení zmluvy, a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Zhromažďované údaje slúžia predovšetkým pre uľahčenie objednávok zákazníkov v budúcnosti.

Osobné údaje zákazníkov nie sú odovzdávaná nikomu inému. Svoj súhlas s uchovávaním a spracovávaním osobných údajov alebo so zasielaním obchodných informácií môže zákazník kedykoľvek odvolať na emailovej adrese info@balicekzdravi.cz alebo telefonicky na (+420) 702 001 505.

Dodávateľ si vyhradzuje právo robiť analýzy o správaní užívateľov na svojich internetových stránkach. Medzi tieto analýzy patrí napr .: meranie návštevnosti, počet užívateľov shlédnuvších reklamný banner a počet kliknutí na jednotlivý banner, tieto dáta sú k dispozícii tiež jednotlivým zadávateľom reklamy - vždy ako štatistický prehľad, nie menovite. Užívatelia by tiež mali vziať na vedomie, že dáta, ktoré dobrovoľne poskytnú do diskusných fór alebo iných automaticky generovaných stránok môžu byť použité treťou stranou.

9. Záverečné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky sú platné pre všetky kúpne zmluvy uzatvárané medzi dodávateľom a zákazníkom. Dodávateľ si vyhradzuje právo obchodné podmienky meniť.

Platnosť od 1.1. 2020.

Ak neporozumiete formulácii našich obchodných podmienok, kontaktujte prosím našich pracovníkov, ktorí Vám ich radi vysvetlia.
My pred Vami nepotrebujeme nič tajiť.